Klassiker

YES! Idag har jag avklarat min tredje och sista skidklassiker EVER! Fy fan va skönt! Och där bevisar jag för mig själv att bara jag har viljan så klarar jag det:) För nån teknik på skidor har jag då inte iaf;) Men nu är det över, bara springklassikern i maj kvar nu, sen är medaljen och tredje diplomet i mina händer:D

Under mina tre år på gymnasiet jag gjort följande klassiker:
1:an
Cykel (6.7 mil)
Simning (2km)
Skidor på Edane golfbana (1,4 mil) dåligt före, hög temp. så snön var tung och svår åkt.. + ingen valla
Springning (1,5 mil) i terräng och skog.

2:an
Cykel (6.7 mil)
Simning (2km)
Skidor i Matilla (1,5 mil) ingen valla.
Springning (1,5 mil) i terräng och skog.

3:an
Cykel (6.7 mil)
Simning (2km)
Skidor på Edane golfbana (1,4 mil) bra före och bra vallning:D

Alltså alla hitills och bara en återstår:)

Har även deltagit i tre SOLIF-turneringar
Volleyboll "The Family" (gick inte så bra) haha
Fotboll "Schlagerfreaks" Vinst med 1-0 i final och därmed vinnare av första upplagan av tjejgruppen!
Fotboll "Bryntes Blåbär" Vinst med 1-0 i final och jag behöll ett platsen i SOLIFs tjejgrupp i fotboll;)

Men allt detta gjort, ligger jag på ett VG i idrott... Lite orättvist tycker jag, men men.. Livet är inte rättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0