Just trying to be social..

På sms:

Hur gick det idag?
svar: Gick inge bra. Vi prata imorn!

Jaha, inge social där nej.

Nästa försök:
Är du utpå?
svar: nope...
Är du hemma? :D
svar: Är på väg hem från bio:)¨
Okej, det ligger till såhär att jag ska köra brorsan in till Tiki och sen ska jag köra hem honom och känns lite onödigt att åka hem emellan..
.. så det jag undrar på är om jag får vara hon dig den tiden? ( ca. 23.30-02.00)
svar: Det går nog inte ikväll, har besök och ska försöka lägga mig tidigt ikväll "/
Men helvete:(
Nu vet jag iaf hur det ligger till efter alla nej och så.
svar: Jag förstår om du är besviken men det är inte så illa som du tror, jag vill förklara för dig hur det ligger till men inte via sms!
Okej...

Jag körde in brorsan, putte, andre och DT till Tiki och sedan åkte jag några varv och hittade tillslut Kristin och Linnea i laget och fick vara med dem:) Sen ringde Carin och var också i arvika som chaufför så vi umgicks resten av tiden:)


Vet inte va jag ska göra :eller inte göra längre känner jag:S Vill ju bara prata och umgås...

Kommentarer
Postat av: Feffo

Hehe, en förklaring till mitt sms är att ja va jämt dyngrak igår xD ja somna till och med på bussen när ja skulle hem till Kronan efter krogen xD

2009-02-08 @ 14:41:16
URL: http://feffolainen.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

what's wrong sweetie?

2009-02-08 @ 16:54:49
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0