Helgen som har gått

Fredag: Då praktiserade jag, och det va rörigt för de håller på att bygga om, men den tiden gick den med:P Efter det mötte jag upp Carin så handlade vi ihop och sedan bar det i väg till Ås:) Vi gjorde klart degen så den fick jäsa och under tiden gick vi ut o gick:) SKÖNT! Sen när vi kom tillbaka bakade vi ut degen och la på våra ingredienser, tomatsås, kyckling, ananas, champinjoner, fläskfile och ost :D Det blev smaskigt! Vi tittade på Let's dance och pratade om allt mellan himmel och jord:) När det var nyhetspaus i Let's dance så gick vi ner och gjorde Godisglassdrink, den innehöll mjölk, chokladglass, mashmellows och riven choklad, den var god men väldigt mäktig! :P
Jag sov över:)

Lördag: Vi gick upp lite innan nio, åt frukost och sen åkte vi på Örnen Cup:) Jag satt där hela dagen, men Carin var tvungen att jobba kl.två så då avvek hon..:) Stefan var med och stod i mål i ett på papperet väldigt ungt lag! Men de gjorde det bra ändå tycker jag, en vinst och två förluster. Jag var fotograf med Carins systemkamera, försökte få några coola närkamper, men det blev som det blev XD

Söndag: Sov till halv tolv, gjort lite läxor, prata med Elin som är på väg hem från Göteborg, men så hoppade hon avi förtidigt, i Grums xD Stackare, men som hon sa, hon kommer ju iaf hem nån gång;) haha!
Sen blir det träning i Koppom, men på vägen dit ska jag jämt stanna vid Köla kyrkogård och besöka morfars grav, han skulle fyllt 78 år idag<3


Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

fy fan alltså..

2009-02-01 @ 20:52:20
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0