En dag med blandade känslor

Idag vaknade jag upp på Kronoparken, hos Stefan alltså, klockan ringde 06.25.."/ Tänk om man kunde få sova ut nån gång:P jaja, iaf, under skoldagen hann jag bli på flera olika humör, generad när Louise skulle ta kort på mig till deras klassbok (deras projekt), trodde jag fick IG på ett prov förra veckan men så va inte fallet :D Så jag är IG-fri än så länge:P Sen hade jag betygsprat med Catta och fick MVG i svenska B:D Jäjj^^ De har jag slitit för xD och sen avslutades dagen med att jag o Malin satt två timmar framför en dator och vår logotype ville inte se bra ut när vi skulle lägga till den på bokens framsida, så vi satt o gjorde om den i photoshop flera gånger och frågade flera bildlärare om hjälp men de kunde inte hjälpa oss"/ Och vi som skulle trycka idag, så himla typiskt! Får hoppas det löser sig till veckan..

Usch, nästa vecka har jag fyra muntliga grejer, två redovisningar, prata om en text på engelska och ett muntligt prov...
Ska bli skönt med lov! Fast ska ju jobba största delen, men slipper läxor en vecka iaf:)


Fys/styrke träning med laget sen, köpte mig en ny fotboll idag som jag ska ha för egenträning:) Ska försöka läsa på lite läxor innan dess..

Men till något positivt, imorrnkväll blir det pulkrace med laget och sedan lagfest hos Elin efter det:D<3
och på lördag blir det party med Elin o Malin :D<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Walle va fan, de där ä ingen pulka, de där kallas bob!!!:D De är ju fusk, pulka är pulka, sen om Andrea väljer att åka tefat får hon väl de, för de snurrar ju bara;)

2009-02-12 @ 18:11:49
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Skolan är sig lik: lägger hurmångaprovsomhelst veckan innan det är lov. Nåja, bättre det än att komma tillbaka från ett lov och ha fyra prov att göra då istället, när man är lite ur form ;P Det går säkert hur bra som helst ska du se. Att prata om en text på engelska är iallafall ingenting att oroa sig för, och inte det andra heller egentlien. You'll be fine :)



Längtar tills på lördag! Ska bli kuuuul! :D Var för längesen vi sågs ju! <3

2009-02-12 @ 18:19:52
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

<3

2009-02-12 @ 21:42:34
URL: http://elinkaroline.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaa, jättemysigt :)

2009-02-15 @ 20:04:51
Postat av: Emma

Det kommer lösa sig hur som helst. Om han vill göra slut så klarar vi det också och vänner kommer vi alltid att vara =)

2009-02-17 @ 18:18:07
URL: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0