Aggressioner

Vet inte varför, men ända sen före träningen förut så känner jag att det är nåt som vill ut ur mig, önskar jag hade tillgång till en boxarsäck som Elin har.. Hade varit skönt att få ur sig aggressionerna! (stavning?)

Till nåt annat, efter träningen tittade jag på min mobil och där hade jag fått sms :O Det var Stefan som skrev att om jag inte hade nåt att göra så kunde jag komma dit om jag ville. Han hade hyrt film o köpt godis o cola:) Tyvärr kunde jag inte, ska jobba imorrn.. Men så typiskt, för det är inte vanligt att han hinner fråga om vi ska hitta på nåt först;) Och vi kan sällan vara spontana eftersom det är en bit till både Årjäng o Karlstad o  Lersjön.. Men men;) Det kommer förhoppningsvis flera dagar:)

Imorrn börjar mitt sportlov på rikigt:
Måndag: Jobba 8-15 på Maximat, sedan hämta mamma o åka till stan för hon ska klippa sig.
Tisdag: Jobba 07.30-16.30
Onsdag: Jobba 07.30- förhoppningsvis tidigare sedan till karlstad, ska köpa present till Carin.
Torsdag: Jobba 13.45-20.15
Fredag: Jobba 8-15
Lördag: LEDIG!!
Söndag: Kanske träningsmatch i FUVO, annars inget:)
Vilket härligt lov;)
Måndag: Ojdå, skolan igen:S ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0