Höll mitt löfte

Lördagen den 20 juni sa jag till mig själv att jag inte skulle gå på bryggan förrän den 1 aug då Agnes kommer dit, den 1 aug var det igår och jag var där!:) Jättekul på förfesten innan, förutom att några av folket hade en pakt o åkte bil till bryggan medan vi andra (Jag, Joel, sara o Karin) gick med bestämda steg bort mot bryggan;) haha! Väl där så började Agnes spela nästan direkt vi kom dit, hon spelade FEM låtar och sen var det slut, inget extra nr heller:O BESVIKELSE! Men det man såg var bra!:)
Inför kvällen så hade jag gjort upp med brorsan att han skulle fixa skjuts hem till mig, men när det kom till kritan så hade han ingen chaufför längre xD Så där sitter jag på väg till Arvika och har ingen skjuts hem, hade redan hört mig för på annat håll. Men som tur är finns det stjärnor i vardagen o Marcus ställde upp o kom o hämtade mig o jag fick sova på den stora madrassen på golvet ännu en gång denna vecka xD Så grymt snällt! Han åkte nyss i väg för att jobba, så här sitter jag o bloggar o väntar på att tåget ska komma. Det går 14.24:) Ska hem o städa bilen för på fredag blir det Göteborg! :D Jag o Marcus pratade om det igår o hur skönt det ska bli att bara komma bort ett tag!:)
Jaja, nu ska jag försöka vakna till o klä på mig:) Ha en bra söndag!

En STOR eloge till denna killen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0