Hamnfesten

Årets hamnfest är förbi och det har varit en rolig helg med mycket skratt o vin;)
I fredags förfestade jag, Elin Wiie och Elin Öhh<3, mycket trevligt! Senare joinade några fler:) Sen blev det bryggan för att se Melody Club!:D Skitbra va dom:D I can hear boys i the girls room, girls in the boys room running around..:)
När bryggan stängde blev det kebabtallrik på Timmys, och sedan åkte jag med Marcus hem:)

Lördagen började med att sova länge, äta mat se på film o halvsova och sen på party igen:) Jag o Marcus tog tåget in till stan, jag mötte upp Malin och vi började festa!:D Första festen för oss tillsammans, vi var hos Johannes på tågstationen:) Coolt att det finns lägenheter där^^ Det kom mer o mer folk under kvällen:) Vi satt ett gäng o spelade sanning eller konka och tack gode gud så fick jag inte så många frågor xD Och de mest pinsamma frågorna slapp jag, tur tur tur!;D
Jag o Malin var ute på ballkongen o hörde Tomas Ledin spela, regnet öste ner så vi var oine sugna på att gå dit, men ändå så bestämde vi oss tillslut o sprang dit o fick höra de två sista låtarna^^ Snart tystnar musiken..
Sen blev det baren, där jag blev bjuden på en cider faktiskt av en snäll kille, sen blev det magasinet resten av tiden med Malin<3 När bryggan stängde blev det att stri med folk på Timmys och sen blev det efterfest hos Johannes:)
Vi var hemma fem xD Somnade ganska direkt :P baha! Aldrig varit ute så länge xD Nån gång ska va den första;)
Fick ta hand om Marcus också litegrann, han va inte riktigt stabil om man säger så;)

Söndag: Sov till två, hälsade på Marcus systerdotter Linnea, hon ser ut som en docka^^ Så söt!
Joel sov också över så vi satt mest o pratade och senare kom Magnus också:) Vi spelade kort o pratade o hade det trevligt!:) 

Måndag: Sov till tolv, upp o fräscha till sig, äta, prata, powernapa o sen iväg på match;) Förlorade med 3-0 mot serieledarna och fick spela 10 min.

Imorrn blir det att fixa massa grejer här hemma, typ tvätta massa kläder, fick nämligen tvätten efter matchen, plus alla kläder jag haft i helgen:P Och sen imorrn kväll blir det träning o efter det Grebbestad med Maja, Sara, Alexandra o Malin:D<3 Ska bli skoj! Verkar bli skapligt väder också:)

Natti natti!

P.s: Väldigt lustigt Stefan, det om att jag vill utomlands och kan gå till Norge xD Guuuud:P






Årets myggor verkar tycka om mina ben nåt så fruktansvärt! Har en massa myggbett just på benen o fötterna!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om det där med myggorna! Helt galet! Se där, helt otroligt att han komihåg :P okej då vet ja :P inget bra bar tips? ;P

2009-08-19 @ 17:06:03
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0