Fina vitsord:)

Idag har jag jobbat långdag på banken:) På måndag får jag reda på om jag får vikariatet i Challa eller inte.. Jag tror inte jag får det:p men har ju chans på en tjänst i Edane också:D När jag kom hem så hade jag fått efterskickade bilder, ett student-tackkort från Nattis och ett tjänstgöringsintyg från banken i Arvika och det var fina vitsord att ta med i mitt cv:) Då blev jag glad när jag läste det!:D Ett leende rikare i detta trista väder:P

Asså jag hade tänkt att bli mer spontan, men just nu sitter jag o planerar en grej som ska göras om ett halvår xD Men det tar sin lilla tid att fixa så:)

Nu ska jag sätta igång med scarpbooking o se på film:) Men först ska jag betala lite fakturor!

Happyface^^ Mitt nya motto: Varför ska man sörga tider som har flytt?;)


Jag vill bugga!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0