En härlig avslutning på veckan!

Har precis kommit hem efter att ha spelat match i Kil:) Vi vann med 3-2, och JAG GJORDE 3-1 MÅLET!! Alltså var det avgörande, blev kallad superhero av tränaren och det finns en förklaring;) När vi skulle åka till matchen så åkte jag med Jonas (tränaren) och satt i baksätet, där hade han dvd-tv så jag kunde se på film och jag utnyttjade läget och såg på Superhero Movie xD Därav öknamnet;) Han sa att jag ville bli en sån så det va därför jag gjorde mål!:D Och när jag insåg att jag gjort mål så började jag gråta, jag blev så himla GLAD! Och det spred sig i laget också, men Annie hade inte varit med om en liknande reaktion på en målgörare i div 3 XD
Men jag brukar ju inte göra mål så klart jag blev glad! Hihi^^¨Nu ska jag äta mat:)

GÖTT MED TRE POÄNG TJEJER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0