Det kommer bli en låååång väntan..

Nu har jag skickat iväg mitt CV till banken.. Känns inte som det blev så bra men jag försökte iaf;) Pratade med chefen i Charlottenberg i går och frågade hur jag skulle göra för att söka tjänsten, eftersom de känner till mig så väl. Men hon sa att jag skulle skriva ihop lite om mina framtidsplaner osv, så det var det jag gjorde:p Och om min väldiga arbetslivserfarenhet;) haha!

Nu har jag som mål i höst att lära mig tyska:) Igår köpte jag en grundkurs i tyska som jag laddade ner, så nu jävlar ska här läras tyska!:) Har jag nåt att pyssla med iaf. Fast egentligen har jag endel grejer som ska fixas.

*Scrapbooking album som är påbörjade
*Bildspel till mamma o pappas fest ska göras
*Städa rummet
*Fixa tid till nya piller
*Städa ute vid vömaskinen åt pappa

Så de första veckorna kommer nog gå fort.

JAG VILL RESA UTOMLANDS! Med vem, vart och när?

Kommentarer
Postat av: Feffo

De är ju bara att knalla några hundra meter så är du i Norge;)

2009-08-17 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0