Äntligen!

Igår fick vi äntligen våra efterlängtade 3 poäng! Och för motståndet stod Älgå:) Så himla skönt! 3-0 blev resultatet och jag fick spela hela matchen som högerytter och det var min första hela match denna säsong, kändes skönt och var ganska sleten, en skön känsla!

Till veckan ska jag jobba också:D Hela 6 dar. mån-fre på banken, plus tisdagkväll på maxi och lördagkväll på maxi:) Cashen rullar in;) Välbehövligt! Detta år måste vara det år jag slösat mest pengar :S Men man lever bara en gång;)

Stefan kom en sväng också, kom igår och åkte hem imorse:) Längesen vi sågs så det var trevligt!

Nu sitter jag o vill helst lägga mig på soffan, men mamma o pappa ska ju ha 100-årskalas idag så det blir väl att hjälpa till:P

Ha en bra helg! Och du, solen skiner ju!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0