100 årskalas

Igår gick 100 årskalaset av stapeln! 76 gäster kom, det var blandat med släktingar, vänner och arbetskollegor, riktigt trevligt o roligt att se alla! Vi avnjöt en mumsig middag med potatisgratäng, potatissallad, kotletter, fläskfile, bröd o sallad^^ och till efterrätt hade Härssa bakat en tårta som var 80 x 80 cm stor! Han hade fått skruva av ytterdörren för att få ut tårtan xD HAHA! Den var god iaf;) Under kvällen spexade jag o min moster, vi klädde ut oss som mamma o pappa och sjöng två sånger som mostra hade gjort, riktigt kul! Sen hade jag gjort ett bildspel om mamma o pappas ungdomstid tills idag, superkul att visa och folket skrattade^^ När klockan närmade sig tio så bad mamma mig att jag skulle sjunga, jag tvekade lite men sen bestämde jag mig, så jag sjöng "Aldrig ska jag sluta älska dig" och blev kompad av en gitarr. Superkul!:D Fick många fina kommentarer om det uppträdandet, och många var förvånade över att jag kunde sjunga:)
Efter det började bandet spela danslåtar, The Undercover Band, coolt att ha ett live band i vårt garage på Janstorpet i Lersjön:D Så jag buggade loss under kvällen, fan va kul! Lärde brorsan o Håkan lite nya moves, och dansade med några rutinerade gubbar, svinkul när man kan!:D Till sist dansade jag o pappa loss i en bugg, kul kul! Men sedan när jag skulle hämta min mobil o kamera på ett bord så var de borta:O Jag letade o frågade det aspackade folket om de hade sett dem.. Men inget hittades. Jag gick o la mig i oro över var de hade tagit vägen :S Jag hade ju tagit kort under kvällen för att dokumenter åt mor o far..
När jag gick upp i morse hade ingen fortfarande hittat mobilen eller kameran.. Men så kom en granne på fyrhjuling, och jag hoppades innerligt på att han hade med dom och det hade han xD Han hade varit så full och hade bara plockat ner dem i fickan och inte tänk mer på det! xD Tur väl! Knäppa saker man kan göra på fyllan xD
Så nu är de tillbaka i tryggt förvar igen<3





Nu ska jag nog ta en powernap på soffan, gick o la mig fyra xD
Imorrn blir det jobb, 6 dar denna vecka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0