Vad har hänt det senaste?

Jo i lördags firade vi i laget (eller vi va 6st av "laget") Cia för hon fyllde 40 år i fjol xD Och hon hatar redskapgymnastik så just därför gjorde vi i ordning det i Gunnarsbyhallen:) Det var riktigt roligt att se henne utföra allting, och hon klarade det mesta:) Under tiden drack vi och tig kort och skrattade åt henne;)
Efter det gjorde vi oss i ordning och åkte hem till Maria, där Italiensk buffè väntade, inte riktigt min smak men;)
När vi fått i oss maten samlades alla runt ett bord och satt och pratade och drack:) Mysigt!
När klockan närmade nio så kom brorsan och hämtade mig o Elin för att köra oss till Karlstad!

Vi skulle nämligen på Sahara Hotnights på Arena, så vi festade gärnet i baksätet och när vi kom fram till kronoparken för att lämna sovsaker så åkte Mats och Stefan med till stan. När brorsan lämnade av oss så gick vi mot kön på Arena och när vi ställer oss i kön, nej då går killarna in på Glada Ankan som ligger bredvid med 20 årsgräns xD Kul, vi som inte kände en käft förutom dem xD Jaja, men vi gick in och väntade på att bandet skulle börja, och när det väl gjorde det blev vi bara besvikna:P De spelade TVÅ låtar som vi kunde, sen var det bara nya.. Så när de slutade spela gick vi raka vägen ut och in på Burger King, åt mat, pratade djupt, som bara bästa vänner gör<3 och sen fick vi nog och åkte taxi hem till kronoparken, kostade 143 spänn!! grr Vi lade oss till rätta i soffan och sängen:) Efter en stund kom Stefan hem och knödde.

På söndagen kröp alla upp i soffan med varsitt täcke runt sig, en öppnad chips påse och Pirates of the Caribeen på tv:n:) Skönt ofräsch och osminkad mellan två av mina bästa vänner<3 Efter det fick man anstänga sig lite och bli fräsch för att gå till Kronoparkens Pizzeria, det va inte liiite gott!;D
Fast när jag skulle beställa så frågade pizzabagaren: "Är du Ulfs syster?" Jag bara nej? Han ursäktade sig och jag bara det är lungt xD haha!

Sen lånade vi Stefans bil till Flögne, sedan åkte vi på spelarmöte, efter det blev jag rent ut sagt ledsen och tog allt personligt.. Så i bilen tillbaka till Karlstad hävde jag ur min besvikelse så Stefan skulle slippa det när jag kom fram:p
Han börjar bli ganska less på det tror jag, för det är han som oftast får se den sidan av mig.
Vi tittade på tv och jag var sleten och somnade efter tio nångång, skönt!

Imåndags tog jag ledigt, var med Terese till hennes skola och hon gjorde ljusa slingor på mig :D Efter det mötte jag upp Stefan på stan och vi gjorde några ärenden och sedan åkte vi till Bergvik. Jag hade köpt nya skor som jag ska ha till balkläningen, så tänkte jag skulle testa och gå i dem på Bergvik, det gick bra till en början men sen fick jag skavsår xD Aj aj aj..
Iaf på eftermiddagen tog jag tåget till Arvika, för jag skulle på tjejmiddag hos Carro:) Det var riktigt trevligt! Och proppmätt blev man:) hihi! Måste göras om:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0