Trevligt med spontant umgänge

Under veckan har jag varit i karlstad och där har jag umgått med Stefan, varit hemma hos Tom Erik och fått sett hans lägenhet, nice! Vi fikade och tittade på Bare Bea, typisk min o Tom Erik humor:D Det var trevligt! Jag har också varit chaufför till Willys ute på Wåxnäs:P Utgårdh och Josefina skulle dit o storhandla och då är det ingen höjdare att ta bussen xD Så jag ställde upp och Stefan blev också med och handlade till sin ungkarls lya. Efter det åkte vi till centrum och fikade på Cafe Royal:) Det va mysigt! Jag åt kycklingbaugette och en kall kola i glas^^ MMM! Vi satt där och pratade gamla minnen:)
Igårkväll var det fotbollsträning, nu börjar det kännas i magen att det snart är seriepremiär:) imorrn är det vara FYRA veckor kvar:S iiiihh! Och idag är det exakt TIO veckor kvar till STUDENTEN! Var tar tiden vägen??! Men hoppas på en grymt rolig o minnesvärd student med fint väder^^ Och sommaren i år kommer nog bli den bästa ever:)
Vill du vara med  mig och göra sommaren-09 ett minne för livet?

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag får :*

2009-04-02 @ 16:31:10
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

jag vill jag vill jag vill!

2009-04-02 @ 20:11:21
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0