Studiedag

Gött! Ledig idag^^ Och solen skiner. Imorse gick jag upp 10.20 och åt frukost, sen bar det iväg en snabbis på Guldfynd för att köpa örhängen till mamma och sen åkte jag vidare till Åmotfors och solade kl.12^^
När jag kom hem tog jag en jogg/gångtur runt sjön:) Grymtskönt! När jag kom hem gjorde jag lite styrka och duschade länge för en gångs skull;)
Under 3/4 av min promenad tänkte jag på negativa saker som missförstånd,orättvisa, att jag inte duger/räcker till, kärleken, begravningen imorrn osv. Men så tittade jag upp mot solen och började tänka om. Varför gå och plåga sig själv? Så jag började glädjas åt det jag har istället:) God hälsa, en underbar familj, vänner, pengar, fotbollen, jobb osv. Då blev jag på fan så mycket bättre humör:) Ångrar alla de tårar jag slösat och alla de timmar jag varit nere, men så är det ibland.
Let´s see what tomarrow brings.

Nu ska jag läsa natur men först ska jag boka tågbiljetter till Göteborg och hotell till mig o Mamma 14-16 april:) Mamma fyller nämligen 50 år den 15 april så hon vill vara hemifrån och hitta på nåt, så det blir en mor o dotter tripp^^


Hej på rä!


Kommentarer
Postat av: Feffo

Se där ja;)

2009-04-02 @ 15:56:06
URL: http://feffolainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0