Snart är man inte 18 längre;)

Sitter i soffan, halvtrött, lite smått illamående och funderar över om jag ska skicka ett påminnelse sms eller inte? Jag vill inte tjata så kanske inte ska göra det.. Och skulle behöva skicka till Stefan, men vet att han tycker det är jobbigt, så skriver här då, att jag kommer med en madrass på tisdag som jag o Elin behöver till helgen:P jämt så att du vet liksom.. haha xD

jaja, nu ska jag finna nåt bra på tv:n, tycker inte Van Veeteren är nöe bra så hoppas det finns nåt annat:)
I natt kommer jag åldas ett år, uschamejen va tiden går fort! men men, är i det underbaraste åren iaf^^
Fick ett trevligt sms av Carro förut där jag blev bjuden på middag hos henne nästa vecka, trevligt trevligt!:D

Efter matchen förut så har jag fått en känning i ljumsken och hälsenan, snacka om vek xD

Well well, see ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka har du frågat än så länge då?



Och grattis igen söto! :*

2009-04-20 @ 09:52:23
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0