Släktkalas

Igår hade jag först praktik och va riktigt sommarklädd^^ Uhhh va härligt väder det är! Efter praktiken åkte jag till konsum och hämtade mormor som hade kommit med bussen, sedan hämtade vi tårtor på Croconilen och åkte hem:) Vi förberedde lite innan resten av släkten kom. Jag fick en lyckta, deo/duschtvål/lotion set, ros, pengar och fyra glasskålar som såg ut som strutar med chokladsås på:)

Under kvällen blev det smärgåstårta och tårtor i mängder, usch va mätt jag blev:P Jag o mina småkusiner såg på talang och fånade oss med att ta roliga kort^^
Idag ska jag förbereda mig på att inte komma hem förrän måndagkväll xD

This is why:
*Kl.15 idag ska vi börja plåga Cia som fyllde 40 i fjol, och äta mat och festa tillsammans med dete gänget.
*senare ikväll åker jag o Elin till Karlstad på Sahara Hotnights:D
*Sover hos Stefan
*Imorrn ska vi åka tåg hem, på spelarmöte, sen kommer mamma med bil till mig så åker jag tillbaka till Karlstad xD
*För på måndag ska jag vara hårmodell åt Terese Arnesson på hennes skola i Karlstad^^ Hon ska göra blonda slingor:)
*På måndagkväll ska jag till Carro och träffa det underbara tjejerna över en middag:)
*Och sen åker jag hem till Lersjön^^

Shit, på fredag åker Malin till Tyskland, i fem månader, vi måste hålla kontakten! Jag vill ha utförliga mail om hur det är där borta:) 
 
Nej nu ska jag packa inför helgens bravader^^


Det börjar se ljusare ut - du är för snäll:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi ska hålla kontakten, vännen! :)

Promise to keep you posted ♥

2009-04-25 @ 12:48:45
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0