Skön dag

Imorse (10.14) vaknade jag av att det lät som värsta stormen utanför, kikade bakom rullgardinen och det öste ner regn och blåste :O Så jag knallade upp och satte igång och tvättade en massa kläder xD Sen förberedde jag mig för att sätta in på banken och att åka till stan och luncha på Sunday med Elin, Malin och Flacken:) Det var mysigt! Jag åt traditionella Kyckling ciabatta med vitlökssås och en cola^^ Tror personalen där inte behöver fråga mig snart vad jag ska ha xD Färt vettu:P

När vi skulle skiljas åt efter lunchen så gav jag o Elin en liten present till Malin, en påse med en tidning och godis + ett kort på tjejgänget från nyår som jag hade skrivit en hälsning på baksidan:) Tänkte att hon kunde ta med det och tänka på oss när hon är bland alla tyskar;) hihi, efter det blev det kramkalas:)

Jag åkte och pantade efter det och fick ihop hela 78 kr;) Alltid något:) När jag kom hem tog jag med boken som jag måste läsa ut innan nästa vecka men ville få klart det innan helgen för då sker det en del saker xD

Torsdag; Skolan, sola, träning, grillning med laget hos Josefine:)
Fredag; Handla, seriepremiär, grilla hos Elin med laget:)
Lördag; Jobba, fest:)
Söndag; Bakfull, se på fotboll på hammarvall:)
Back to school...

Gick ut och gick förut också, fick skavsår i måndags av nya finskor, men mina gåskor är såpass mjuka så det gick fint. Och varvet gick fort, för jag hade huvude fullt av idèer til festen på lördag:) iiiihh längtar!

Nu sitter jag med engelska bokanalys, projektrapport som ska finslipas och ett naturarbete där jag ska skriva min åsikt om kloning av djur;)

Ska bli skönt och få undan allt:)
På lördag är det all in som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0