Påskparty

I lördags jobbade jag till 16.30, mötte upp Stefan utanför köpcentret. Han hade märkt att några pekat på honom och så han gick ur bilen och märkte att det hade läkt kylvatten, typiskt! Så vi åkte till Statoil och hem till mig, där pappa fick titta på Stefans bil och fann problemet och fixade det:) Tur att det var ett sånt problem och inget allvarligt:) Sen bar det iväg till Arvika, hämtade upp systrarna Öjstrands i Flögne på vägen:) vÄL framme vid min mosters lägenhet korkade vi upp:) Malin kom också, och jag drack vin för första gång, en hel vitt vin flaska t.o.m och det va gött^^
 
Efter en timme gick Stefan o Malin vidare till en annan fest, och jag, Elin o Annie körde järnet och sjöng singstar ABBA för fullamuggar:D Skitkul! När klockan drog mot elva gjorde vi oss i ordning för att gå til Tiki:) Och där inne va det mycket folk:O Men alltid lika kul att dansa:D Efter tiki blev det pizza, följa the Öjstrands till tågstation, för det skulle ta taxi hem:)Usch det va kallt ute, vilket resulterade i att pizzan blev kall innan jag o stefan kom hem xD Men men det gick ner ändå. Hade ont i benen o knäna som bara den! Så det va inte lite skönt att sooooova^^ Men självklart vaknade jag vid åtta för att det va så varmt och ljust i rummet, så jag tog ur duntäcket, dags för det nu, för nu går det mot sommar^^ Så då orkade jag somna om och sov till elva, tog en uppfriskande dusch och mötte upp Peter o Flacken för att gå till Utgårdh:) Dit kom också Mats.
 
Så vi gick alla till Mc Donalds o åt förutom Utgårdh för han skulle bort. Inte lite gött med mat! Efter maten köpte vi glass och hade flottrace i ett dike, kul;) Efter en stund kände jag att bakfyllan kom tillbaka och fick ont i magen o huvudet och gick hem innan Stefan. Ville bara lägga mig ner. Så jag gick till lägenheten matade fiskarna och la mig ner:) En stund efter kom Stefan o vi tittade på Patrik 1,5:D Så söt film:P Resten av dagen halvsov jag, tog t.o.m och stoppade filmen för att sova en timme, så trött var jag xD Och det märktes att jag hade gått upp 7 dagen före:P
 
Men vid åtta så packade vi våra saker in i bilen och åkte hem till Lersjön, där väntade kall cola o fläskfilegryta med potatisklyftor^^ Mums! Vid halv elva gick vi o la oss o pratade om helgens bravader:) Sen somna jag som en sten igen xD Stefan åkte lite före nio imorse och jag gick upp 10^^ Så grymt skönt! Nu ska jag ta och hitta på nåt!;)

Hoppas alla har haft en bra helg! Stefan och Elin- mina bästa vänner!
Jag får höra gång på gång på gång om jag o Stefan är ihop igen, men NEJ vi är inte det, vi är bästa vänner, en tjej o en kille kan faktiskt vara det och umgås som vänner. Hoppas man slipper höra mer sånt framöver!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

lovelovelove <3

2009-04-14 @ 16:48:15
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0