Påsklov!

Idag vaknade jag upp i Arvika hos min moster, fick sova lite extra än om jag åkt hem efter matchen igår, skönt! Åkte till skolan och hade idrott och engelska:) På idrotten så hade Linnea och Sabina i klassen egen lektion och de hade rollfotboll^^ Då hade de på förhand gjort en varsin roll till alla, jag fick först att jag skulle vara förlamad i halva kroppen xD Det va inte lätt kan jag säga;) Men jag gjorde mitt bästa, men sedan fick jag en ny, att låtsas vara domare, jag skulle tro att jag bestämde och grejer, så jag delade ut lite gula kort och frisparkar och grejer, helt sjukt!xD Blev utsedd till tredje bäst;) haha! Efter engelska satte jag o Malin oss i kafeterian och pratade lite och att vi måste hålla kontakten efter studenten, hon har blivit en av mina närmaste vänner nu sista tiden:) Och hon sa att hon önskade att jag var hennes granne^^ Typsiskt att hon ska bo så långt bort (Värmskog). Men vi kommer ju jobba i stan i sommar båda två så det blir nog inga problem:) Men kul att höra!^^ Åkte och solade i Åmot vid tolvtiden och sen åkte jag hem och gick runt sjön:) Skönt! Idag var målet att jag skulle göra klart Buddhism arbetet, skriva rapport om min egna idrottslektion, lämnna godis till Anna-Lena och räkna godispengarna som jag fått hittills av lagkamraterna:) Vi kommer bara tjäna 2300 dock, men men alltid nåt iaf:) Och allt blev klart idag, så nu tar jag lov :D Imorrn ska jag sooooova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0