Nu närmar det sig!

Igår fick vi studentkläderna, jag hade beställt en grå t-shirt^^ och idag kom studentmössorna! Och den passade och var precis som jag tänkt mig^^ iiihh Det pirrar i magen när jag tänker på att snart kommer vi stå där och skrika och var lyckliga!:D Den känslan kommer nog bli svår att slå:) Idag hade jag prov i natur, och det gick bra faktiskt, även fast jag inte pluggat värst mycket^^ Nice nice! Efter provet gick jag hem till min moster o tittade lite på tv och väntade på att Fuckface skulle sluta skolan så vi kunde gå på Sunday och äta ihop:) När hon väl kom så pratade vi om allt mellan himmel och jord, har saknat egen tid med dig Fuckface;) När klcokan passerade fem så åkte vi till palmviken och handlade lite, när vi sen skulle gå ut så stod det två telefonabonnemangs försäljare där, och frågade: Försäljaren-Är ni mellan 18-25 år? (jag suckade o gav en sur blick, är så trött på såna) Försäljaren-Ni behöver inte se sura ut! Just det man ska ju inte fråga om en tjejs ålder. (vi fnittrade) -Jag är inte över 18 sa Jossa, men hon är och pekade på mig. Försäljaren-Vad ringer du med för nåt? -Telia svarade jag. Försäljaren-Max 25? -Japp;) Försäljaren-Jaja, men då var det inget. Jisses alltså xD Efter det åkte vi och hämtade upp Maja och åkte till Vik, där mötte vi Älgå på grus. Hade ingen aning om hur de spelar, så det var lite nervöst, jag spelade högerback:) Vi vann med 4-0:D Och såg nyss när Färjestad vann med 4-0:D iiihhh! Den här dagen har varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0