If I could turn back time

Så hade jag inte gjort som jag gjorde, jävligt onödigt!
Vill inte må dåligt för nåt jag själv gjort, för det ska jag ju kunna påverka, men gjorde det ändå.. Varför?
Nyfikenhet? Då gick det över gräsen i så fall..! Usch..

Hoppas du insåg i går efter samtalet hur mycket jag ångrar det,, och att du kan förlåta och vi kan gå vidare som vanligt..
Ont i magen ska man bara ha naturligt som tex. mensvärk, inte för att man har en klump där för att man vet att man gjort fel och gjort nån besviken.. Skit också.
Hoppas inte en sån här skitgrej ska förstöra det vi har, för ingen känner mig som du..

Vill höra från dig och höra att jag blivit förlåten- och det är hoppas jag sker snart....
Men som du brukar säga "Det löser dig", so I hope that you feel the same now too..

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men det tycker jag att du ska :) Det känns super när man väl varit där och gjort det!

2009-04-23 @ 15:14:06
URL: http://saudade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0