Födelsedag

Idag vaknade av att jag hade fått tre gratttis sms redan:D En härlig start på dagen!
Och inkorgen idag har fyllts med många gratulationer från nära o kära^^ Tack för dem<3
Idag har jag gått heldag på skolan, fått tillbaka naturprovet bla. fick MVG, trodde inte mina ögon, för att detta var de svåraste ämnet i naturkunskapen tyckte jag och ändå är det det prov jag fått bäst på xD nice nice!

På tåget satt jag med Josefine och hennes gäng och pratade och skrattade^^ Pratade snabbt med Marcus också, för han o hans tjej va med tåget:) Va längesen vi pratade faktiskt.
Min födelsefest verkar bli av, alla kan utom Carin, det är synd att inte hon kan men vi får ta en egen träff:)

nu sitter jag o ser på that 70´s show och på att mamma ska komma hem med mat^^ Sen blir det första träningen på gräs för i år! :D

Ha dä!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, I KNOW! Det händer så mycket nu att jag knappt hinner med! Och massa bra saker också. Hatar att inte kunna göra allt jag vill bara -.-

2009-04-21 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0