Avgräven väg

Igår skulle mamma få några kollegor på besök, och de skulle äta middag. Men vid 18 tiden ringde hon och sa att de ska äta på hotellet i Challa i stället, jaha tänkte jag som hade en skrikande mage. Så jag ringde mig kära bror next door och frågade vad han skulle äta, han svarade att han var vesen (sjuk för typ FEMTE gången i ÅR!) så jag fick göra kyclingfile med ris hos honom om jag ville:P Så jag gick över, väl där så frågade han om jag inte kunde hämta pizza istället. Jag svarade JA! Och ringde till pappa och frågade om han också skulle ha och det ville han;) Så brorsan ringde och beställde och det var "10 minuter" som gällde. Jag gav mig iväg och typ halvvägs till Challa möttes jag av bilkö(?!) på lersjövägen liksom:O Och en grävmaskin som grävt av vägen för att lägga i en ny vägtrumma och hälla grus över där sen:P Åh, inte nu tänkte jag xD Kände mig lite stressad. Och i bilkön fanns också min fasters man som skulle hämta min faster vid tågstation så han hade också bråttom. Ena grävmannen är en bekant så han sa att "vägen tål inte all tung trafik som ska till Therese och fria", haha, ja men vesst svara jag, det är ju verkligen därför;) Efter en kvart fick vi äntligen passera och jag gasade i väg för att hämta pizzan. Men på hemvägen var det samma sak xD och klcokan närmade sig sju med stormsteg, och jag ville bara hem till hockeyn! Och dit kom jag också tillslut, dock med kalla pizzor;) xD Börjar bli lite orolig inför Påskafton nu, med party alltså.. Dels är det studentfest på Ritz men det jag planerat först verkar gå i spillror :S Hoppas det löser sig iaf, för jag är party pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0