Ännu ett steg närmare

Idag gick jag i skolan mellan 8-11 sedan bar det av till Karlstad:) Lämnade in balklänningen till Karlstads Högtidskläder förut, hon mätte längden och nålade in i bysten och ska sy in, ska hämta den i slutet av maj och då kommer den vara alldeles perfekt!^^ Efter det åkte jag till Universitetet och hämtade nyckeln till hans lägenhet och åkte dit:) La mig ner för att läsa, läste typ 8 sidor sen somna jag xD Läsa=Sömnpiller för mig, så sorry Elin o Malin, inte min grej;) 

Efter fem kom stefan hem och vi tittade på tv ,handlade och åt mat:) Lite senare kom Utgårdh och vi tittade först igenom ett collage som jag gjorde till Stefan när han fyllde 20, med en massa gamla bilder på Stefan som Utgårdh aldrig sett. skoj skoj! Blev många skratt, iaf för mig o Utgårdh XD Sen spelade vi Mario Kart, jag mot Stefan (jag vann) och mot Utgårdh (jag vann) OJ DÅ:O haha! Vi spelade i Team så även fast jag kom sist så gjorde mina lagkamrater bra race som tur va;) haha, kul!

Just nu sitter jag o tittar på Andra Avenyn, spännande nu!

Längtar till lördagen, 1 maj och 2 maj!!! :D Party o Fotboll med en massa vänner<3
Mina barndomskamrater Marie och Elin (Edvin) kommer också!! KUL:D<3

Nej nu ska jag se klart på andra avenyn och sen duscha, det blev varmt att spela tv-spel;)



STUDENTEN HERE I COME------------> What happens this autumn? Work or unemployed? That´s the question;)


Läste nåt nyss som jag itne borde ha läst, nu rinner tårarna, helvete FUCK!!!!! Går o gräver ner mig.

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

men vännen, vad läste du? <3

2009-04-22 @ 21:40:58
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0