Påskhelg

image5Igår spelade vi träningsmatch mor Årjäng:)  Det var snöfläckar på planen, det blåste som bara den och de va kallt. Vi fick börja matchen med extrem motvind, vi spelade inte så bra eftersom inte bollarna nådde fram p.g.a blåsten.. jag fick spela forward tillsammans med Jossa hela första halvlek:) "Vilket intressant forwardspar" sa Jonas efter matchen;) Sen i andra fick jag börja med att vila på bänken, sen kom jag inte på vänster mittfält och sista 20 min fick jag gå tillbaka till min orginal plats, mittback tillsammans med Elin^^ Tillslut vann vi med 2-1, med mål av systrarna Bryntesson. Resultatet speglar dock inte matchen, men men vi vann iaf:) och jag slipper skämmas när jag kommer till Årjäng nästa gång;)

Igår när jag kom hem från matchen så kände jag att jag hade ont i hälen.. har de fortfarande..:/ Men men vi åt Påskmat tillsammans med familjen, morbror, mormor och farmor:) Mysigt! Jag fick 200 kr av farmor, 50 kr av mormor och 100 kr av mamma o pappa plus ett påskägg:) Sen tittade vi på Lets dance, synd att Karl-Petter åkte ut.. Men men Tina o Tony är mycket bättre så inte konstigt.. Kände mig sliten efter maten så jag hamnade på soffan, skönt^^

Idag har jag inte gjort så mycket, sov till 11.. Sen har jag tittat på tv och var med mamma till Charlottenberg en sväng.. Brorsan o Emma var på Gränsrasta igår på fest, och när dom skulle åka hem så fick dom inte med sina jackor hem, hade varit kaos vid jackhämtningen.. Så han fick hämta den idag istället.. Så när vi skulle åka från Gränsrasta så var de kaos i trafiken vid rondellen.. De var nån Raggarträff på Statoil med två polisbilar.. Självklart skulle de åka precis när vi skulle ut därifrån xD Så vi fick stå en stund innan vi kom in i rondellen..:P jag körde^^

Nu sitter jag hos brorsan, har precis fått mat.. Emma hade gjort klyftpotatis med en köttbit, smaskigt^^ Så nu sitter vi i soffan o spelar Guitar Hero:) Putte är här också.. Mamma o Pappa är på 50-årskalas dom:)


GLAD PÅSK allihop!:)



Såna som du borde utrotas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0