En lång Torsdag

Fullt HusVaknade halv nio och kunde inte somna om så de va lika bra att gå upp... Satte mig vid TV:n, åt frukost och tittade på Huset Fullt, den serien är så gullig tycker jag, kanske för att Ashley och Mary Kate Ohlsen är med som bebisar, så söta^^ Se började jag med städning..
Carin klarade teoriprovet idag:D

Sammanfattning av min Torsdag så långt:

*Dammsög och dammtorkade rummet
* Bytte sängkläder
*Dammsög köket, vardagsrummet och hallen.
* Plockade ur diskmaskinen x2 och fyllde den.
* Gjorde mig våfflor
* Bakade chokladrutor som blev åt helvete så slängde dom.
* Småplockat i huset.
* Tvättat 4 tvättar
* Sorterat kläder
* Gått runt sjön, HÄRLIGT VÄDER!!
* Solat och läst lite teori.

Det var väl typ de jag gjort i dag.. Nu ska jag duscha och äta lite och se på Vänner^^

I morrn ska jag på körskolan och göra lite teori på datorn, sen ska jag till karlstad en sväng och sen till slutmålet, Årjäng.. Ska börja filma Stefans film nu som han ska göra och skicka ner till sin farmor i England:) Den ska handla om hans liv  och förflutna här i Sverige och i Årjäng xD Sen på söndag blir de fotbollsteori och träning:)

Sen är lovet slut,,:( Men dessto närmare SOMMARLOV^^

Hade gött!!:)

puss o kram skumbanan

Mi casa es su casa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0