En grymt rolig helg:)

463732-4463732-3Denna helgen har varit grymt rolig! Den började i fredags då jag bowlade efter skolan med Nattis, Sara o Stefan:) Resultatet är ju inte de viktigaste då;) Före bowlingen åkte vi till Kocki och åt lite mos o köttbullar. Efter bowlingen blev de Solif-semifinal, den vann vi Schlagerfreak med 4-0:) Nu är de final kvar, hoppas vi kommer på nåt riktigt bra när vi ska göra vår entrè på planen;) På fredagkväll var de spelkväll hos Elin:) Ett härligt gäng var där och det blev mycket skratt och prat. Vi spelade TP, Så de kan låta och När o fjärran.
När klockan gick mot midnatt åkte jag o Stefan till Årjäng, och bär vi kom fram så var hans lillasyster ensam hemma med en kompis.. Jag smög mig in efter Stefan och stannade kvar i hallen medan han gick och  pratade med tjejerna.. Hon visste inte att jag skulle med honom dit, så vi passade på att skrämma dom lite, jag ryckte i dörren och Stefan öppnade dörren och gick ut, och gjorde ljud så att de lät som att han ramlade, sen smög han in igen och slängde sig på golvet, jag stod kvar i hallen och skrattade tyst för mig själv medan tjejerna skrek och sa "mitt hjärta slår jättefort".. stackare, till slut visade jag mig xD haha, de va kul! 

Dagen igår började med att stå och frysa och se på Årjäng mot Svanskog, Årjäng vann med 6-1:) Efter matchen åkte vi till Arvika och körde Mcdriven och tog med maten till Henrik:) Efter vi ätit upp så gjorde vi oss i ordning och åkte till Mats som hade 20 årskalas:) det var trevligt och vi fick smörgåstårta. Vi tittade på finalen i melodifestivalen och Henrik o Stefan ringde som galningar på Charlottes låt, och de lönade sig ju;) haha! när klockan drog mot elva så drog vi till stan med taxi och partajade vidare :D 

tack alla som gjorde min helg så rolig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0