Strömavbrott

igårkväll va jag, Elin o Annie på bio, Sex and the city! Skitbra film^^ Den svängde mellan glädje, svek, tårar o skratt precis som i verkliga livet:) Den är att rekommenderas!:D
idag när jag gick upp så va de strömavbrott hemma, det innebar ingent vatten, ingen morgondusch, kissa utomhus o ha kylskåpet öppet så lite som möjligt så att de håller kylan.. Trist:( Men jag skulle jobba kl.10 så jag behövde inte stå ut med de så länge;) Jobbade som sagt mellan 10-17, perry tid:) gick ganska fort, jobbade ihop med Sara så vi pratade o skrattade, bl.a åt namnet  på en dansk korv "Kempe store Klaus pölser" xD hur kan man döpa en korv så??! Sen de sista timmarna fick jag stå i manuella disken o stå ut med norkarnas hemska attityd, så kräsna o oförskämda! Kände att irritationsnivån va nära att brista, men på mitt jobb så måste man ju hålla masken...  Något som lättade upp min dag var ett sms " Jag drömde om dig inatt", sånt är inte ofta man får;) då blev jag på lite bättre humör iaf:) Imorrn åker jag, mamma, mostra o en kompis till henne till Dalarna, vi har hyrt en stuga o ska se på Rhapsody in Rock i Dalhalla:) Tredje året på rad vi är där, och i år är de första året jag åker dit singel;) kanske finner nån dalmas;) eller inte xD 

Jaja, nu ska jag fortsätta se på Lyxfällan:) 

Hade gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0