Sommar^^

Igår spelade jag match, Eda mot Qbik, vi vann med 4-2:) Jag fick spela de sista 35 min, och Jonas tyckte jag gjorde de bra:) Jag va så spelsugen, så de va väl därför kanske, de är nyttigt att sista på bänken för då fick jag jävlar anama i mig^^ Gött!! Idag va jag en tur i stan för att fixa nytt pass till min o Carins New York resa^^ Han som satt i receptionen på polishuset va så himla snygg^^ hihi! tog ju kort där med de samma till passet o han sa att kortet blev jättefint^^ hihi! sen åkte jag en sväng till Elin som va i Dennis lägenhet o städade ( vilket va behövligt ) han har tur som har henne:)

Sen åkte jag till Konsum o köpte lax, jävlar va festival människor de var där! puh! och stan va full med folk, inte en skuggfläck va fri från personer;) Härligt väder iaf! Sen bar de hemåt för att äta o tvätta, fick matchstället igår, plus att jag måste tvätta jobbkläder o civilkläder;) får ta o sola lite också^^ Ingen festival för mig i år, dyrt o sen så jobbar jag kväll på fredag o lördag så de va ingen idè tyckte jag:) men ska göra massa annat kul i sommar!

8-9 Juli Dalarna Rhapsody in Rock
12 Juli Patrik Isaksson i Årjäng
16 Juli Möhippa för en lagkamrat
18-20 Juli Göteborg med Stefan, Elin o Dennis
1-3 Aug Äldsta kusinen gifter sig i Göteborgs skärgård
8-9 Aug Hamnfesten
14-15 Aug Mässa i Jönköping
23-29 Aug NEW YORK med Carin!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0