Social

Idag har jag jobbat mellan 11-18, skulle bara jobba till fem egentligen men jag tog en extra timme för att Therese i Charken va sjuk idag..:) Idag fyllde Joel 18 år! o han jobbade också idag, så vi gjorde upp att vi skulle äta ihop vid halv tre.. Innan de gick jag o köpte en lite chokladkaka o bokstavsljus ett J, ett O, ett L o ett F (för att de va slut på E) men de är tanken som räknas, eller?;) Han tyckte de va sött iaf^^ Hans första present på sin 18-årsdag:) Dagen idag gick ganska fort, stod i Charken hela dagen:) Sen när jag slutade så träffade jag Joel o Jossa i butiken så vi stod o pratade ett tag, sen när jag gick till bilen ringde jag till Stefan o stre lite, han va o handla godis o skulle på Narnia 2 med Johan i Årjäng xD haha! Sen när jag kom hem så åt jag, mamma o pappa:) och så blev pappa nästan sur på mig för att jag inte köpt nån glass xD Så jag o mamma tog en snabbtur till Magnor för att köpa ett lager glass,  o när vi kom dit så va de glassorterna vi skulle ha slut xD så de fick bli en tricolor, och en chokladkaka, Fyrklöver är en klassiker^^ När vi kom hem satte vi oss vid tv:en.. Då fick jag en idè om att jogga runt sjön, så jag frågade mamma om hon ville ut o gå o ta ena varvet, så¨skulle jag jogga  motsats varv o mötta henne.. Hon va tveksam o sliten, men jag fick med henne:) Jag hann mer än halva varvet typ 3km, joggade hela vägen (hela varvet är 5km) sen mötte jag mamma o vi gick tillbaka där jag redan joggat.. o i Sätra träffade vi "Allan i Sätra" o Maj-Britt, så vi stannade till lite för att prate:) så trevligt så^^

Trivs bra här i min mysiga by^^ Trevliga grannar som få:D Imorrn ska pappa ha sin traditionella Ölafton nere i kåtan, då kommer männen i Lersjön hit o äter pizza, dricker öl o är sociala:)

Min kusin Magnus som ska gifta sig i Augusti ringde förut också, vi pratade i tolv minuter, så länge har vi inte pratat nån gång i telefon;) Jag frågade om han började bli nervös inför bröllopet, han var lite för brudvalsen;) hihi! Längtar tills bröllpet^^ ska ju sjunga på den båt dom ska gifta sig på:) så vi pratade mycke om de också:)

Intressant förstår jag;)
Nu är de Sex and the City på tv:n!! Skulle vilja låna boxen av Elin nån gång om man skulle få?;)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

självklart får du låna den :)

2008-07-15 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0