Sleepless in Lersjön

Jag kan inte sluta fundera.. De tre jag har varit i hop med, har alla gjort slut, va är de med mig som får dem att göra de? Dessutom har alla tre lyckats göra slut på samma plats, nämligen i mitt gamla rum.. Två i sängen o en på msn.. Skönt att ha bytt rum kan jag säga! Men när jag frågar varför de tog slut, så säger de "känslorna svalnade".... Jaha okej? Hur ska jag bete mig för att de inte ska svalna??! Jag själv går inte in halvhjärtat, utan med hela mitt hjärta.. Vilket har varit ett stort misstag har jag märkt.. Är så less på att fundera o kanske vill jag inte höra svaret heller, de lär ju inte stärka självförtroendet iaf.. Vet inte hur många tårar jag fält pga denna kärleken.. Visst jag är ännu ung, men har fortfarande äkta känslor.. Är de mitt utseende? Mitt sätt att va? Min personlighet? Mina intressen? Usch, jag vet inte.. Men har tänkt väldigt mycke o har inte mått bra när jag tänkt på de, nästan en illamående känsla o alltid gråtfärdig..
Vet inte när jag kommer våga gå in helhjätat nästa gång, vill inte råka ut för samma skit igen! De tär på krafterna o psyket.. Men men, har förhoppningsvis en lång tid framför mig o får hoppas de kommer nån idiot som inte tröttnar på mig;) Var bara tvungen att leka lite Carrie Bradshaw ( i sex and the city ) o få ur mig allt så jag kan somna nu.. Ska upp före nio imorrn för jag ska jobba..

Have a happy period. Always;)


godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet heller inte men grejen är att det måste vara dem de är fel på. Du är vacker, glad, charmig, rolig, snäll och allt annat man någonsin skulle vilja ha hos sin andra hälft. Men man måste kyssa många grodor innan prinsen kommer, han kommer :) Och han kommer vara perfekt såsom du. Tappa inte hoppet kära du! :)

2008-07-24 @ 22:46:13
URL: http://kanndigsjalv.blogg.se/
Postat av: Elin Öhh

Det är inte du! Det är bara dem som är puckade!

2008-07-27 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0