Shopping^^

Igår fick jag sms av Carin o där stod frågan: Vad sägs om Sex and the city tour när vi är i New York? Jag bara ja!!!:D Coolt!

I morse åkte jag, mamma o svägerska först till Klässbols linneväveri o sen till Karlstad:D Vi va på Ikea o Bergvik.. Fann bara ett par shorts på Bergvik, letade efter en klänning till bröllopet, men icke! Vi åkte in till centrum o jag gick på Peak o köpte en rosa hoodtröja för de presentkort jag fick av Carin o Marcus när jag fyllde:) sen fann jag TVÅ (!!) par jeans, ett linne och en grå längre tröja på Vero Moda, Jäjj^^ Gött med fler jeans:)

Håller med dig Emma, morgonrockar är sköna, men äger ingen:( Ska nog inskaffa en sådan:)

Imorrn ska jag börja jobba igen, 10-17:)

Jobbar den tiden tis, ons, tors, fre, sen jobbar jag 11-20.15 på lör ,12-20.15 på sön, 10-17 på mån, sen en dag en ledigt^^

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Aha, julklappstips med andra ord =)

2008-07-22 @ 07:40:01
URL: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0