Räkfrossa

Idag jobbade jag åter igen 10-17, gick fort idag med:) Har man trevliga kollegor så går de fort^^ När jag kom hem gick jag ner till sjön o bada o sola lite.. Innan brorsan o Putte kom ostörde friden o skulle åka vattenskidor..;) Då gick jag upp till huset o satte mig på altanen, efter en stund kom Marita o Härssa ett tag o fastra o hennes man Lennars kom lite senare:) Jag, Mamma, Pappa, Fastra o Lennart år räkfrossa med norska räkor, baguette, citron, morotspaj, aioli o vattenmelon^^ Mums! men gud va mätt jag blev! Sen efter maten gick jag ner till sjön o tog lite sommarbilder:)
Fick en förfrågan av min granne Pär att spela på hans sons dop på lördag, lite dåligt planerat kanske;) men jag kan inte, ska jobba 11-20.15:( men men..

Imorrn börjar jag 8 och slutar 15, börjar tidigare så jag får njuta mer av solen på eftermiddagen:) Ska ut o ta kort på alla hus i Lersjön o lite naturbilder imorrn, jag o brorsan håller på att bygga en hemsida o jag ska vara fotograf o skrivare på sidan:) www.lersjön.se den finns redan ute, men de finns inte så mycke info på den än.. Men de kommer;)

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen tror jag, ska ju upp 06.50 så:)

Good night!
Jag i solnedgången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0