Oboy! Vilket vackert väder:)

Idag hare jag jobbat, 10-17:) Gick faktiskt ganska fort, fick packa upp varor idag eftersom jag hade bytt jobbdag med Sara:) Fast saknade nån att prata med så jag gick till charken o småprata lite med Madde, Susanne, Susanne o Nattis;)

Hände inte så mycke på jobbet som är värt att berätta, skönt att komma hem iaf^^ Solen skiner o de är varmt! Som de ska va! Ska jobba i ett sträck fram till nästa torsdag, då är jag ledig i fyra dagar igen^^ sen blir de lite lugnare med jobbing:)

Köpte en till present till Stefan idag, hoppas han blir nöjd^^ Han känner ju till min nivå på presenter;) haha!

Nu sitter jag ute på altanen o har precis ätit Lax, potatis o möltesylt i creme fraiche o till de päronsaft,  MUMS!!:D

Ska nog ta o försöka plocka undan lite på mitt rum, ser inte allt för mysigt ut;) Ska lägga mina nya kläder i byrån också^^

Tjollahopp!

Jag tröttnar inte lika fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0