Härligt varm dag:)

Jobbade 8-15 idag:) Perfekt när de va sånt himla skönt väder! Åkte hem o la mig på bryggan i en timme o svalkade av mig i sjön^^ Sen åkte jag, mamma, brorsan o Putte till Challa för att göra lite ärenden, köpte lite smått o gott till Stefan^^ Hoppas de blir bra:) När vi kom hem så tog jag caben o åkte runt o tog lite kort till hemsidan:) och så träffade jag på mina söta "grannar" Trine o Sondre, deras mormor bor här så dom är här ofta så därför jag kallade dom "grannar";) haha! Dom är bara för söta! Har inte träffat dom på länge, men de märktes inte för Trine tog tag i min hand direkt hon såg mig o visade mig körbärsträdet;) hihi, söt då^^
Nej nu blir de mat! Imorrn är de jobba som gäller igen!

Nu blir de en kilometers simtur med mamma, från vår brygga till gränsen:)


Ha de gött!:)Trine o Sondre
Precis som jag trodde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0