Chaufför

Igår jobbade jag 13-20.15.. Va gött o sluta kan jag säga! Kom hem o gick till brorsan o Emma och åt grillat:) Efter de kollade vi på Göta Kanal 1 och lite av Göta Kanal 2.. Sen gick jag in o tänkte lägga mig men så såg jag att de fortfarande va ljust ute.. Så vid 22.33 gick jag ut o gick runt sjön;) De va så frisk luft ute så jag blev pigg.. När jag hade gått mer än hälften så ringde Carin o fråga om jag ville va chaufför (lite kort varsel), för hon skulle va de också men de va inte nog med bilar.. Så jag fick springa sista biten, fort som fan xD hem o duscha o iväg till Challa för att hämta en bil, ( en ny mecedes ) och åka till Ås för att hämta gänget jag skulle köra, till Arvika:) Jag hade Fredrik Anderssons bil^^ NIce nice, automat o grejer.. När vi kom till stan så kom vi till stadsparken, sen skulle några spy xD haha!! Sen rökte dom i bilen också, de tyckte jag inte om, men de fick gå.. Sen körde vi några varv vid festival området, shell o stan;) vid tre bestämde vi oss för att åka hemåt.. Jag va inte trött men skönt att komma hem iaf:) Vid fyra va jag hemma i sängen:)  Sov som en stock till 12.39:) Nu ska jag duscha så man blir människa igen;) sen ska jag o mamma till Challa o handla lite:) sen hem o äta kycklingpaj o vid sex ska jag till stan till Elin o Dennis.. För 20.15 ska jag o Elin på bio, Sex and the city - Be Carried away!:D 

Min faster ringde nyss till mig, hon är på Malö o planerar min äldsta kusin Magnus bröllop:) Så frågade hon mig om jag skulle kunna tänka mig att sjunga "Aldrig ska jag sluta älska dig" som jag sjöng i Kapellet 23 Juni:) Puh! Jag blev jätteglad o Magnus hade blivit som fastra uttryckte de " i eld o lågor":) Hoppas jag kan hantera nervositeten, men fan va kul de ska bli!!;D Bröllopet är speciellt också för dom ska gifta sig på en båt i Göteborgs skärgård^^ Kommer nog bli jättefint:) Ska försöka att inte förstöra hela vigseln med falsk sång xD Nej då, de ska bli kul!!!!!


Hej svejs grus o grejs;)
Trivs i denna situasion:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0