Äntligen ledig!

Idag gjorde jag min sista jobbdag på min 8 dagarsperiod, skönt! Nu är jag ledig i hela FYRA dar:) och tre av dom ska spenderas i Göteborg tillsammans med Stefan o Elin^^ Vi ska bo i en lägenhet som jag fixat, en vökund till pappa har en lägenhet där o erbjöd mig redan i fjol ( första gången hon träffade mig, jag va med pappa o levererade ved) så i år ringde jag o frågade o fick jättegärna låna den:D Kostnadsfritt också, så vi kan lägga pengar på nöjen i stället^^ Härlig tant:)

Idag jobbade jag mellan 9-17:) Gick ganska fort faktiskt, inte så mycke folk men de är bara skönt de;) Therese A jobbade också idag, hon är grym på att måla, så jag frågade henne om hon kunde göra en teckning til mig, o de gjorde hon, en lilja o en fjäril, jättefin! Önskar jag hade den gåvan o de tålamodet ;p

Va ute o gick med mamma förut, hon va inte sugen först, men tillslut blev hon med:) Skönt att gå på kvällen tycker jag:) 

Ser på Sex and the city nu, så himla bra asså! Coolt om vi ska på "Sex and the city-touren" i NewYork! Hoppas!:D

Nej, nu ska jag snart lägga mig, ska upp lite innan nio imorrn för att åka runt tio:) Ska hämta Elin i Flögne o Stefan i Årjäng, sen är de Götet here we come!!:D Har GPS med oss, lär nog behövas om vi ska hitta Senapsvägen;) haha!

Have a nice weekend!! För de ska jag ha!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0