Var ska jag börja?

Har så mycke att berätta så vet inte var jag ska börja:)
Men får försöka, i Tisdags iaf så jobbade jag 09.30-16.30, sedan åkte jag till Statoil o väntade på Erika som skulle sluta fem, sedan drog vi iväg på match med Köla/koppom (b-laget)  i Säffle:) Elin A hoppade på på vägen dit också:) Vi kom dit och bytte om fort och värme upp. Jag fick spela mittback med Elin, vi vann med 2-0, och jag hade målchans, men de är synd att de finns målvakter;) haha (ingetilla menat Stefan tss) I slutet av matchen forsade regnet  ner, men de spelade ingen roll eftersom vi vann! Sen blev de att duscha snabbt o köra hem.. Elin S åkte med hem också:) VI stre o skratta hela vägen xD och kom in på KK samtal xD Lilla oskyldiga Elin S kläcker ur sig: "Walle då, har du nån KK?" jag bröt ihop jag XD haha, nej de har jag inte svarade jag! Btw så har hon heller inte, hon har som hon uttryckte de " inte kommit så långt" xD hon är för rolig!
De va en kul hemresa iaf även fast de va mörkt o regna..
sen när jag kom hem så skulle jag gå ur bilen och drar i armbågen i dörrkarmen, jävlar va ont de gjorde!:S rakt på en nerv! AAJJ! De gjorde så ont så när jag kom in så fick jag borsta tänderna med vänstern, och de va inte lätt xD haha! Sen när jag la mig så fick jag lägga upp armen på en kudde så de inte skulle göra ont... Problem vettni xD

Men igår va armen bra igen, kände av de lite men inget märkvärldigt;) Jobbade 12-20.15 igår, jippi! Not! (min sista sommarjobbsdag) Stängde med Anna-Lena, och vi va klara före åtta o väntade bara på att klockan skulle bli åtta så vi kunde stänga, jag hade lite bråttom för jag skulle på Pajkväll i Arvika så ville från jobbet så fort som möjligt så klart:) Men kvart i åtta kommer de en kund som ska ha salami uppskuret, så jag började att skära o vipps känner jag att jag inte skar i korven utan i min tumme!:S AJ! De blödde som fan.. Skar av toppen på tummen.. Och medan jag står och sköljer vatten på tummen så kommer Thorbjörn (på frys) förbi o äter körv XD Han tog direkt ansvaret o plåstrade om mig^^ Anna-Lena va ju tvungen att ta hand om kunden som inte fick min hjälp mer xD usch o fy! Thorbjörn lindade om tummen först med kompress, men de blödde genom, sen fann han några andra dunder grejer som vi fick på så att de blev tätt:)

När vi va klara så tittade jag på klockan, 20.20, fan! Gick o hämta grejerna o åkte till Arvika.. När jag kom dit satt de fem tjejer o myste i köket hso Malin B^^Jag tog mig paj, broccolipaj, tacopaj o kycklingpaj, alla va så himla goda!!:D Sen som efterrätt blev de ananaspaj, har aldrig smakat de, men den va också himla god!:D 

Sen skjutade jag Elin hem till Dennis o jag o tummen fortsatte hem... 
Man blir ju handikappad direkt xD De va ju min så kallade "sms-tumme" också, sen kan jag inte torka mig med högern, och ska jag duscha så får jag använda plasthandske på högerhanden och ikväll är de match med Eda så då får jag nog ha plasthandske, för de lär regna... och en fingervante över kanske så inte folk undrar xD 

Ja, en liten olycksvecka har detta varit;)


Hej hopp! Nu ska jag fortsätta med frukosten:)

Kom hem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0