Ungdomsmottagningen

Idag gick jag upp vid tio för att komma så tidigt som möjligt till ungdomsmottagningen.. När jag kom till väntrummet va jag helt ensam.. blev osäker på om jag verkligen kunde få hjälp idag eller om de va en viss tid jag va tvungen att va där.. Har inte funnit nånstans där de står de.. men iaf så kom en sköterska ut o frågade om jag hade tid o va jag ville.. Då hade dom precis fått ett återbud så jag kunde få hjälp:) Jag fick mitt recept och sköterskan tog blodtrycket, som hon tyckte va perfekt:) Vilket va skönt att höra, för jag vette tusan hur denna kropp har mått de senaste.. Sen åkte jag ner på köpcentret o gick o hämta ut receptet, (eftersom man måste åka dit nu fär att hämta ut recept, stackars de gamla!) Sen fortsatte jag på Maximat o handlade:)

Sen när jag kom hem så gjorde jag broccolisoppa:) MUMS! Fann receptet i en tidning när jag satt i väntrummet xD haha! som efterrätt blev de vaniljglass med varma hallon/blåbär^^ Smaskens!

Skreb me Stefan på msn igår, han är ju i England hos sin Farmor o kusiner:) Så fråga han om jag kunde bli med till Karlstad och fixa lite grejer i hans lägenhet när han kommer hem^^ Då blev jag glad, de gör jag gärna:D har ju en inflyttningspresent som jag måste ge också;)

Nu ser jag på OC, mycket bra serie! Men inget slår Sex and the City;)

Träning ikväll också:D

Hej hopp!

Vaniljglass med varma hallon/blåbär^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mums va gott det ser ut!:D

2008-08-16 @ 01:23:41
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0