Träning

På träningen var vi 13 stycken.. vi är aldrig fler längre:( så himla trist! och sen efter träningen är de bara 4-5 som duchar, irriterande.. men men.. Iaf så blev de en överraskande träning, träningsmatch mot Jonas (tränaren) brors lag från Lidköping.. de va födda 93:) På uppvärmningen gick de inge vidare för mig, men när matchen satte igågn så va de roligt! Jag både finta o fick med mig bollen:O Kom t.o.m fram till deras straffområde o sköt, i nätet högst upp på målet utanför xD jisses!

Imorrn ska jag med Koppom/Köla på match i Säffle:) Jag slutar fem och samlingen är halv fem.. Så vi får åka direkt, Erika ska med också för hon jobbar o sliter också till fem;) Hoppas vi hittar till planen bara xD
 Sen på onsdag ska jag jobba kväll o sen bär de iväg till Arvika på Pajkväll med ett gäng tjejer, ska bli mysigt!:D Så himla gott med paj;D

På torsdag är jag ledig:D och då blir de hemmamatch på kvällen mot Råda^^ Go EDA :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle du jobba till åtta?

2008-08-11 @ 23:26:13
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Walle

Japp de ska jag :/

2008-08-13 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0