Party

I söndags grejade jag hela dagen och förberede inför mitt party:) Senare vid halv sex kom Marcus, vi gick ner till sjön o satte oss o prata.. I den vevan ringde Stefan o berätta att han va tillbaka i Sverige:) Sen runt sex-tiden kom Krister, Sebben o Charlotte dom satte sig också o prata, sen spelade vi kubb o kastade pil.. Senare kom resten av folket:) Vi blev 14 st när alla hade anlänt:) Vi grillade, drack o körde ölspelet:) Skitkul!^^ Jag plågade i mig öl denna kväll för jag är trött på blaskig cider:S men de gick fint de med:D Senare spelade vi kubb igen. självklart killarna mot tjejerna;) haha!  Efter ett åkte alla hem, utom Marcus, Joel o Jossa.. Vi hade efterfest vi;) fan va kul! xD satte oss i tvättstugen o spelade ett spel:) när klockan närmade sig fyra gick vi o la oss xD men usch vilken huvudvärk jag hade, vaknade flera ggr:S måste komma ihåg att dricka vatten, varannan vatten liksom;)

sen på måndag morgon gick vi upp elva:) Åt frukost o såg på Bare Bea xD haha!
Sen vid halv ett kom mamma o hämtade dom så dom kom hem:)
vi ett kom Stefan o hämtade mig med fulllastade bil, skulle hjälpa honom att flytta till Karlstad:)
Vi åt först på Mc Donalds i Arvika o sen for vi vidare:) Bärde in alla grejer från bilen i lägenheten:) De blev riktigt nice!:D när vi plockat klart så gick vi till Konsum o handlade^^ Låg max 75 m från hans lägenhet, haah! :D Nice nice:)

igår åkte vi till IKEA och handlade lite småsaker, sen tillbaka till lägenheten o lagade mat o såg på tv:)
sen vid fem så körde han mig till tågstatioen så åkte jag hem o tränade fotboll:)

Idag har jag tvättat o planerat lite inför New York!:D Har varit på köpcentret o handlat lite också^^

Nu ska jag äta en risifrutti och åka på matchsamling!:D

imorrn, back to school!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0