Ingen lust..

Asså jag vette fan.. I våras så gick ju jag med i ett projekt med Junn, Josefine o Johanna.. Och vi skulle jobba ihop med en som har ett arbetsklädsmärke.. och nu på torsdag är de meningen att vi ska på mässa i Jönköping för att få lite idèer till projektet med den gruppen.. men Junn fick inte bli med för att han inte är 18 än.. Vi tre tjejer som skulle med skulle få bo i en svit mitt i Jönköping, de lät ju skitkul! men nu på sistone harjag börjat tveka.. Eftersom vi inte fått nån mer information om de än ett datum.. Och i fredags träffade jag på Josefine i stan o hon sa att hon inte hade nån lust längre, för att han som vi skulle jobba ihop med hade hon stött på ute på bryggan en gång o han hade frågat om hon ville med honom till Strömstad för han hade hus där o han skulle fixa sprit o grejer.. och sen har han skickat sms till Johanna o frågat om hon ska ut o supa o grejer...:S de tycker inte jag passar! han är ju en vuxen människa, han ska väl inte hålla på så! Sen träffade jag Junn i går o han hade ingen lust o ville dra sog ut...:( Så nu vill ingen fortsätta samarbetet med honom.. Då blir de bara att tänka ut nån annat som man ska göra som projekt då...

Sen fick jag jag höra i fredags att en 10-årig tjej i Häljeboda hade hängt sig o att hennes pappa sitter i fängelse för knark o vapenlanging... Då nämnde jag de för mamma, och hon sa att de är min tremänning som tagit självmord:S:S:`( HAr aldrig träffat henne, men fy fan va fel!!!!!! Hon ska inte ens veta va de är! Usch va hon måste mått dåligt:( dom hade haft kris möte på Gunnarsbyskolan också i fredags.. Hon trivdes inte i skolan heller, inte så komstigt kanske.. Fy fan va jag hatar hennes pappa som gjort att de blivit så!!! å han är jag nära släkt med:S:S:S FY FAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0