Hamnfesten 08

I fredags jobbade jag till 17, sen åkte jag upp till samhället o handlade lite smått o lämnade bilden till mamma. Sen tog jag tåget som skulle gått 17.45 till Arvika, men de kom 18.35!! Irriterade! men de va gratis iaf, fast jag fick ju stå då men xD Sen när jag väl kom fram till Arvika gick jag till Timmys o köpte med mat till mig o Elin o så gick jag till Dennis lägenhet:) Där satt Sara, Carro, Malin B o Elin:) Vi satte igång med o festa, prata o sjunga singstar, kul!<3 När klockan närmade sig halv tolv gick vi o löste in våra biljetter o så gick vi in på bryggan:) Vid ingången mötte jag Marcus, som jag inte sett sen början av Juni..:) De va kul! Inne på bryggan uppträdde September, de va sådär... När hon slutat spela så träffade jag Marcus o Carin o va med dom tills de stängde:) Blev hämtad av mamma vid halv tre:) Skönt att komma hem!

Lördagen började med att jag sov till ett:) Sedan åt jag frukost, kollade på film , åt lax o potatis o vid fem tog jag bussen till Arvika igen:) Gick till Elin o gjorde mig i ordning:) sen drog vi o åt mat på Timmys o gick vidare hem till Malin B:) Dit kom också Malin H o Carro:) En tjejfest till! Kul! Vi pratade o stre till klockan blev halv tio, då tog vi en jägershot sen gick vi till Magnus Uggla! Shit va bra de var!:D Träffade många kända ansikten denna helg vilket alltid är kul o många kramar utdelades:)

Under kvällen gick vi fram o tillbaka o inne på ölområdet så stod jag o Malin H o prata och helt plötsligt kommer de två killar fram till oss, bara från ingenstans! En som börja ragga på mig o en som ragga på Mailn xD Så himla uppenbart! Han som stre med mig frågade om jag gillade Tacos med banan, och jag bara öhhhh?!  Han stre på om allt möjligt, jobbigt o pinsamt xD Jag tänkte om jag skulle låtsas att de ringde till mig eller nåt xD Malin såg heller inte ut att trivas xD
Han som stre med mig sa så här: Vet du varför inte du o jag skulle funka? För vi skule bråka hela tiden om små grejer o jag skulle vinna hela tiden o de vore ju inte kul... Jag bara skratta o ville där iu från! Han va ju bort mot 30 år säkert! :S usch o fy xD Tillslut gick dom iaf! Sen när vi fortsatte in mot baren då ser vi att dom raggar på några andra tjejer xD

Vi såg Magnus Uggla också, han gick runt o festa med allmänheten, de va ju lite kul:)

Vid ett gick vi hem till Elin o Dennis o körde singstar:) Joel skulle åka med mig hem så han kom också dit, och han va enda killen som sjöng singstar, en stor elounge!:)

Kom hem vid halv fyra o somna direkt:) Gick upp vid 11 idag:) Nu ska jag bara slappa hela dagen o i kväll kanske jag ska med mamma o se mamma mia (andra gången för mig isf) ;)

Hej hopp!!:D

Saknar  my buddy Stefan, en vecka kvar:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, herregud vilka typer dom var! Jag var verkligen helt övertygad om att du kände dom på nåt sätt, men sen när jag såg din min så blev det ganska uppenbart att du var lika lost som jag xD HAHA.



Ses på oooonsdag hoppas jag :)

2008-08-10 @ 13:42:06
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0