En bra dag

Idag vaknade jag av att mamma skrek "Therese, får jag låna dina svarta skor??" och jag svarade lite halvdöd "hmm ööhh, ja de tror ja" haha, kom på mig själv hur borta jag va xD Mamma åkte nämnligen till Strömstad med några vänninor:) Mysigt! hon ringde förut o allt va på topp! Bra boende, härligt väder o bra resturanger:) Lite avundsjuk faktiskt^^

Idag har jag varit med Carin, hon hämtade mig (eftersom inte jag har nån bil) och så åkte vi hem till henne o grillade kotletter, och åt potatisgratäng till^^ som efterrätt blev de glass med varma hallon, MUMS! Carin kan hon;) Sedan drog vi med Kurt ( hennes far), Martin Skoog o Anton Hager till Klässbol för att se Ås vinna med 4-0^^ De va nice!
 
På förmiddagen åkte jag o fixa lite på banken så jag kunde betala Carin för resan til NY som hon lagt ut åt mig^^ skönt att va skuldfrí!:D Sen åkte jag o handlade på maximat:) Pratade med Joel för han jobbade:) Sen kom Tommy ( på frys) fram o fråga hur de gick med tummen, han ahde nämligen fått sms av Thorbjörn ( på frys) att jag skurit mig xD fan va fort de sprider sig!;) men de va ju ganska allvarligt, eftersom de va en köttskärmaskin de va jag skärde mig på:S bakterier o skit.. men jag har inte märkt att jag är konstigare än vanlligt så;) Men va sött att kollegorna bryr sig^^

imorrn ska jag påp match i Kristinehamn, så är borta hela dagen:)

Carin ska med sitt lilla fotbollslag Ås F-00 till Matrand på cup^^ Ha`de Carin o Lycke tell!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0