Bygdetur med Carin

GUud va skönt att vakna upp och veta att man är ledig:) Vid ett kom Carin med sin pärla till bil xD en silver Mazda;) Vi pratade lite o sen bestämde vi oss att ta en sväng till Norge:) Vi åkte till Matrand och besökte ljusfabriken, finns mycke fint där! men vi köpte inget.. sen fortsatte vi mot skotterud och körde genom magnor till Charlottenberg, där vi fikade på Croconilen, nice ställe, att rekommendera!;D När vi suttit still nog länge så åkte vi till blomsteraffären och köpte en fin bukett till Sara Erlandsson för hon klara teorin idag:D sedan fortsatte vi till Fjäll för att kolla in Saras sommarstuga, riktigt nice!!:) Efter den titten åkte vi genom Lerot till Lässerud för att ge blommorna till Sara, så pratade vi o stre lite där:) Sen gick tiden så fort så vi va tvungna att åka hem för jag skulle  på matchsamling:) Vi hann med  många orter idag;) Kul!

Spelade match mot Råda hemma:) De blev 4-4, vi läg under med 1-3 och vände till 4-3:D Men i sista minuterna så gör dom mål:( En poäng iaf! Jag fick spela högerback, ca 70 min:) Min bästa match känns de som^^ Va  med mycke i spelet tycker jag o pratade o fick bollen o slog faktiskt några bra pass o bollar :O ;) haha! SKÖNT!

När jag kom hem så tänkte jag byta plåstret på tummen, för de hade blött genom under matchen.. Och när jag skulle ta av dem så satt de fast i själv köttet, jävel va ont de gjorde, fick blodsmak i munnen:S obehagligt! men tillslut fick jag loss de:D Så nu vädrar jag såret så de läker nån gång.. Undrar hur blodigt de blir i natt bara:S När de är öppet sår.. men de märks;)

Fick sms av Maja Sundström förut att hon klarat körkortet idag:D vilken känsla!!:D iihhh!

Imorrn ska jag slappa o va med Carin:) Vi ska se på Klässbol-Ås imorrn kväll xD Nice de vettni;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0