Bortamatch

Idag gick jag upp halv tio, för att jag skulle skjutsa ner Emma till challa och sen hem för att göra i ordning kycklingsallad som jag skulle äta i bussen på väg till matchen:) Halv tolv va de samling, och näsorna vända mot Kristinehamn, närmare bestämt Villastaden:) När vi kom dit så fann vi inte var vi skulle byta om.. För förr har de varit en bit bort från planen i ett lager med baracker som vi bytt om i, men de va rivet kom vi fram till när vi inte fann de xD De visade sig att de byggt en ny sporthall som vi skulle byta om i, så vi slösade lite tid på att gå vilse! Irriterande att inte Villastaden visar oss var vi ska byta om när dom inte har omklädningsrum vid planen! Men när vi väl kom dit så hade Elin Öhhs pappa glömt o ta med Elins väska, så hon va tomhänt, förutom den banan hon höll i;) och Maria hade glömt benskydd o rena trosor xD och i matchstället vi hade ( ett gammalt köla ställ, för att vi inte fick va gula eftersom Villastaden va de) fanns de inte nog med shorts, så vi fick låna av hemmalaget xD Herregud! och så skulle vi spela match efter det här också;) de blev 0-0, de märktes att de varit en tuff vecka för oss, de va många tunga ben... Hade träningsmatch på träningen i måndags, match med div,5 tisdag, match tordag med div.3, sen en lång bussresa o en div. 3 match till idag, så de känns!

När jag kom hem förut vid åtta så gick jag ner till sjön o njöt av solnedgången^^
Imorrn får jag några kompisar hit, fan va kul!:D va ett tag sen man såg alla! ska bli nice;D

Ett skämt så här på lördagskvällen: Öjj! Igår vann jag 400m häck! jaha, var ska du plantera den då? xD haha!! min o anki humor;P

Imorrn kommer Stefan hem också:) Guud va tiden går fort nu:S
Snart New York, om en vecka är vi där:D ofattbart!

Hej hopp!

                                                                                            Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0