Back in Sweden - How are you?;)

Igår morse landade vi i Norge:) Både trist o skönt! Sov faktiskt mycke av flygresan, som tog 7-8 timmar:) De sista dagarna va vi på Amerikansk fotboll, de va meget kul o mäktigt! Men vi fatta inte reglerna xD men de va kul iaf, vi skratta mycke iaf :D Simone är så himla härlig!:) I fredags tog jag o Carin en sista trip till New York för att göra den sista shoppingen^^ Köpte en t-shirt till:) Och present till Sara. Vi va inne på en tvålaffär, Lush. Där köpte jag läppsyl, tvålar o ett pulver som luktar godis^^ De kan man ha som en refresher i ett rum, som parfym eller ha i sängkläderna:) Så när jag kom hem bäddade jag nytt i sängen o hade på lite pulver, hihi^^ 
På Tax Free köpte jag present till mamma, pappa o henrik o till mig själv^^ Godis o Parfym:) Lacoste till mig  o Hugo boss till lilla mamma:) 
Igår kväll åkte jag o mamma på Bengt Larssons ( körledare m.m i Eda) finalkonsert, Carin va med o sjöng solo på två låter o Nina Henriksson sjöng två fina låtar, superfint!:) 

I dag har jag jobbat 11-20.15.. Surt, men PENGAR :D Eva (lagledaren) kom bl.a och handlade^^ Nice o se henne igen efter en vecka:) Hon glömde ge mig en hejdå kram på träningen innan jag åkte, men de blev en välkommen tillbaka kram iaf^^ Hon är världens bästa Eva<3

När jag kom hem hade mamma hängt upp nya gardiner på mitt rum^^ Har inte haft några sen jag flyttade in i julas xD men bättre försent än aldrig;) Nu väntar jag på att mammas goda matpaj ska bli klar^^ 

Hej svejs! 


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

VÄLKOMMEN HEM! :D

Ja, Eva är verkligen världens bästa människa. <3

2008-09-01 @ 16:27:23
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0