Så jävla trött!

Fy fan, jag är så himla trött på folk som alltid ska tracka ner på mig för att jag går Handelslinjen... Och dom ska kalla sig mina vänner.. De flesta gör de väl bara för att retas, men grejer är att de är inte ett dugg kul! Får höra varje dag att jag går en IV linje.. Man drar verkligen alla över EN kam när man pratar personligeheter på Handelslinjen.. Önskar jag gick med Tom Erik i karlstad så man slipper höra detta tjat hela tiden.. Som att man skulle va mindre värd.. Ta ingen skit!

Har fått låna en skiva av Carin med körkortsfrågor på, så hoppas jag klarar mig:)

Varför kan inte kärlekslivet få ett lyckligt slut som i filmer? Livet är orättvist!

På lördag ska jag till Carin och fira hennes födelsedag:) Är rätt nöjd med hennes present:) Får träffa gänget igen`` Va längesen sist nu.. Får se om ämnet Handel kommer upp som de brukar.. Hoppas inte de!

På söndag är de match mot Kil hemma på grusplanen:) Jonas ska sätta mig som forward igen:P KUL!!
På Edas hemsida hade Jonas skrivit om de träningsmatcherna vi spelat underlovet, och jag blev nämd i texten, de är jag inte van vid:)

Citat: 1-1, 10 minuter kvar skickar vi upp vår joker Walle som forward, och hon gjorde ingen besviken. Förarbetet till Kristins 2-1 var Lersjömärkt med teknik och brutal framåtanda, sedan klipper hon in 3-1 själv efter en kortare konferens med sig själv på vägen fram till avslut. Plus till Nattis och Kristin för en närmast felfri match, Elin Ö som börjar bli det ankare som vi hoppats att hon skulle bli och naturligtvis Walle som visade prov på kunskaper som överraskade en hel världsdel.

Blev riktigt glad när jag läste de:) jag har lyckats med nåt^^

Tiden går och de är bara 17 dar tills jag fyller 18 år :D
Då önskar jag mig:
* Presentkort för Bensin
* Boxarhandskar + slagsäck
* Morgonrock
* Pengar
* Presentkort på Kläder/ Bug Sport
* MINE-glas rosa o ljusblått
* Massage
* Bil;)
* Headset till Z550i
* Paris Hilton parfymen CAN CAN
* Musikalbiljett i Karlstad
* Björn Borg trosor stl. M

Haha, jag brukar inte komma på vad jag önskar mig, men helt plötsligt blev de en del;)

Har klippt mig idag, typ ingen märkte de men men:)

image8

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Jag blev oxå glad när jag läste den där texten du valde ut där :) Och du var jätte duktig!
Snygg i håret oxå!

2008-04-04 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0