Make my day!

Idag hade jag bara matte vid tio, sen fick jag vänta till 14.05 bussen gick för att jag skulle till tandläkaren vid tre.. Så hela eftermiddagen gick bort p.g.a det, hann inte med specialidrotten idag heller:/ Men nåt positivt var att jag inte har nåt hål:D Jäjj^^
Nu har jag läst teori, svenska, slängt skräp, kompost. plockat i och ur diskmaskinen och tvättat flera tvättar..
Tråkigt! Mamma är på symöte och pappa är ute och kapar ved som vanligt.. de finns inget att de på tv heller, ser på Yrrol just nu, dålig film xD

I måndags gjorde jag halkbanan:) det va skitkul! Jag var den enda tjejen där, tre killar o jag från Arvika och tre killar från Filipstad var där samtidigt:) Vilken skön känsla att käöra bil själv:P Hoppas jag inte råkar ut för sådana piruetter som jag gjorde där xD haha! Wille kallade mig bl.a karusellen o Fröken Walander^^ hahah!
Wille är skön han, mänslig o komisk:) Hoppas uppkörningsläraren är som honom för då blir de inga problem, de värsta vore att få en sur gammal gubbe eller kärring :S usch.. men de löser sig nog, lär ju vara ett tag dit;)

I går fyllde mamma år, såg henne inte så mycke för att hon var på gympa efter jobbet och när hon var på väg hem så åkte jag på träning i Köla och kom inte hem förrän efter nio.. Hon fick blommor och en stekpanna av mig, pappa, brorsan o Emma.. och en glas skål från kosta boda från mig^^

På söndag fyller jag år:) Ska spendera mesta delen av dagen i Norge med fotbollslaget::) Träningsmatch mot FUVO på konstgräsplan utomhus, där gjorde jag mål förra gången vi var där:P de va tider de;) haha!

Hoppas vi tar med oss en vinst därifrån! Efter matchen ska vi bada i ett badhus tror jag:) SKOJ!

Idag kom våren på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0